Alla inlägg under november 2007

Av Larsson - 29 november 2007 19:37

Är så förvirrad i mina egna tankar. Vet inte vad jag vill längre. Trivs här men vill bort. Trivs där med vill hem. Jag kan inte förklara mina tankar. Ena stunden mår ja som jag alltid levt det perfekta livet och är super glad.

Men andra stunden är det som jag aldrig upplevt lyckan.

Tänker vad jag och Sofie sjöng om härom dagen , ja vet faktist inte om jag tror att det finns.

Do you belive in it?


Sjukt mysig dag dock, slängde in ett larm först av alla idag. och var nästan själv om det på hela dagen. tills björn slängde in ett. skit också.

Efter jobbet träffade jag "Mamma" linda :P , vi gick runt lite och kollade affärer. Ja köpte bh och trosor :) mycket nöjd.

Sedan begav vi oss till condecco och fikade. satt o prata om allt möjligt.

Det är så lätt o prata med dig. Om allt.


Varför kan inte allt vara enkelt?

Man skulle kunna få reda på hur allt skulle gå redan innan det skedde, Och då kunde man stoppat det som skulle gå illa. eller?


 Eh föresten, ja glömde att skriva om min nya fina piercing :) har piercat mig i örat.. superduper fint är det :) inte ens rött längre. och då vare knappt 3 timmar sen ja gjorde det. ..



Love bye / Johanna Larsson


Av Larsson - 28 november 2007 19:53


Jag sov hos Sofie i natt, eller nej ja sov med Sofie i natt.

Hon är just nu nämligen husvakt,det är det finaste huset jag varit i.

Men av någon anledning fick vi för oss, sent igår kväll när vi låg och sjöng i sängen att det hade kommit in någon i huset.

Även fast det finns rörelselarm runt hela huset. öppnar man en dörr eller ett fönster så tjuter det nått enormt.

Men trotts larmet så trodde vi att det var ett psykfall där inne.

Sofie grabbade tag i våra smirnoff flakskor, - Här kicki, det är bara o slå den i huvudet på honom.

Vi gick runt i hela huset. men hittade aldrig någon.

Finns han kvar ?

eller var det bara en inbillning?

Älskar dig sofie tack för en mkt trevlig kväll/natt/dag.


Presentation

Omröstning

måste veta mer om mina läsare :)
 Ny läsare, första gången
 Ny läsare, läser ofta
 Ny läsare, läser alltid
 Läst länge, läser ibland
 Läst länge, läser ofta
 Läst länge, läser alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards