Alla inlägg under juni 2009

Av Larsson - 8 juni 2009 21:29

Jag har tänkt rätt mycket på det där.


Ska man radera nr till dom vännerna som inte har tid eller hör av sig något?

Jag har till och med en vän som jag nästan aldrig träffar. för att hon inte bor här i göteborg eller i närheten av göteborg. som hör av sig mer än er. och försöker få ihop det . Även fast vi inte lyckas så ofta.


Jag vet inte vad man ska göra.


Jag vet iaf att jag har en riktigt bra vän 1:an . sen är jag framme.

Av Larsson - 2 juni 2009 11:33

Det är kräftan här. 


Har precis gjort mig klar och ätit frukost.

Det är ungefär en timma kvar tills jag behöver springa ner till vagnen.

Har inte så mycket att berätta för er faktist.

Men just idag känner jag att livet är skönt.


På fredag åker vi till danmark . Jag och några kompisar.

Känns som det var väldigt länge sen jag pratade med susanna. Känns lite tomt. hehe. men vi träffades ju i lördags. Men är van att vi hörs varje dag.


Fick en mycket bra nyhet när jag loggade in på msn i morse :D:D:D:D

Anton kommer bli min granne. Jag är super duper glad.


Av Larsson - 2 juni 2009 00:24

Nyss hemkommen ifrån en ganska ovanlig dag.


Dagen började med att jag vaknade och hoppade ur sängen. I och försig hade jag blivit telefon trackad hela morgonen av dagiset . men jag var alldeles för trött för att varken svara eller jobba.

Jag tog mig sedan till Frölunda torg där jag mötte upp B och så inhandlade jag min första bikini för denna säsongen.


Vi mötte upp S och drog till Fiskebäck för att bada och sola. Där låg vi länge och gottade oss i solen. Och tro mig det syns att jag solat idag. Alldeles röd i annsiktet och på axlarna som vanligt.

Sen åkte jag med pappa och handla. han är så söt som hämtar mig för att åka o handla med mig. för att jag inte vill handla i högsbo. för den affären har ingenting jag vill ha.


Sen for jag in för att träffa evelina. och inhandlade en tröja han jag med. tror dock vi gick in i affären precis när dom skulle stängt igentligen.

Sedan gick vi på bio . 3D bio. men den va la sådär.


Nu ska jag kila till sängen min, för i morgon kväll blire jobb igen.


Ching ching

Presentation

Omröstning

måste veta mer om mina läsare :)
 Ny läsare, första gången
 Ny läsare, läser ofta
 Ny läsare, läser alltid
 Läst länge, läser ibland
 Läst länge, läser ofta
 Läst länge, läser alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards