Alla inlägg under februari 2008

Av Larsson - 24 februari 2008 23:13

Vad vill man igentligen? Jag vet just nu endast en sak, och det är att jag måste få nått jobb. Jag blir galet uttråkad på dagarna och jag blir också deprimerad.

Joel vill att jag ska hälsa på honom i Danmark, så varför inte? ta en lång helg eller nått.. kanske Emelie vill följa med?

Kan ju också passa på att träffa någon av familjerna då. om det finns några intressanta.


Fredags :tog jag det lungt, var med Alice och Linn. Satt och tjötade och busa med Alice . mycket mycket mysigt . Jag vill inte att du åker hem igen :( stanna här hos mig.


Lördags : Vaknade och åt frukost, sedan tog jag mig en morgon promenad.

sedan hjälpte jag till att ordna upp saker och ting hemma. duka och sånt.

Pappa har nämligen fyllt 60 år denna veckan, så vi hade öppet hus för honom. Jag diskade och i mellan diskandet och så, sprang jag runt o fotade folk. :) det var riktigt mycket folk som kom.

Senare på kvällen framåt 10 snåret försvann jag iväg  hem till Tobbe där folket förfestade. Och jag var på g :) hade gått runt o pimplat vin hela dagen. Sedan for vi ner mot stan  till Bryggan. mycket folk må jag säga.

Sjukt rolig kväll, med efterfest och avslut hemma hos Emil.


Halv 7 på söndags morgonen kom man i säng.


Söndag : Vaknade, for hem käkade frukost och duschade. satte sedan på mig kläder för att gå hem till Linn och mysa med henne och Alice igen .

Myspys .


Sluta Hetsa förfan ....

Av Larsson - 22 februari 2008 12:27

Fy på mig, jag sitter o klagar på att folk inte skriver blogg, så gör jag det inte själv.

Men jag vet en person som kommer få stryk om hon inte gör det VÄLDIGT ofta näst nästa vecka och framöver. *host*




Jag har denna veckan tagit tag i mig själv, jag har börjat träna. och det är nog mkt tack vare min bror Daniel och Karin. Och det är jag väldigt tacksam för. Jag känner mig piggare och har inte lika skumma drömmar, fast dom är rätt knepiga ändå dom där drömmarna.

Som att jag skulle bry mig om Flodhästar igentligen? Nää. men i drömmen är dom det ända jag bryr mig om.

Linn och Alice har varit i Göteborg i veckan, och jag har varit där väldigt mycket.  Alice är det vackraste barn mina ögon skådat. Jag får tårar i ögonen när hon ler och sitter med sina stora blå ögon och studerar mitt annsikte.



Det är svårt att beskriva den känslan, att en av dom som står mig närmast bara plötsligt ska försvinna så långt bort.

Men jag önskar henne all lycka och välgång. Och du ville verkligen det här. Så jag önskar dig all lycka i världen, och så hoppas jag du inte glömmer mig på vägen ;).


Tack för att ni ställt upp och stöttat mig i alla svåra dagar. Jag älskar er mina vänner.

Av Larsson - 13 februari 2008 23:16

Inte nog med att Kvack ska åka bort i morgon och inte vet när kvack kommer hem, Utan det är alla hjärtans dag.

Och då lämnar kvack mig.

Men jag älskar kvack ändå, för utan kvack är världen sig inte lik.

I morgon kommer den dagen då du som är singel inte ska gå ut, alla kärlekspar är överallt, och ser du inga så gå o ställ dig utanför blomsteraffären. För då lär du iaf se många som går ut med en bukett rosor.

Jag har hittat tillbaka till samma plats som jag var vid förra året vid denna tiden. Vet inte vad jag vill, allt känns rätt men ändå så fel.


För en gångs skull har jag inget bestämt i helgen. vet inte om jag vill bestämma nått heller. allt folk gör nu för tiden kostar pengar.

och dom har inte jag.

Vill också åka på en tripp... hade jag haft pengar så hade jag åkt till Alice å Linn och Heffa. att sitta en hel dag och kolla på ett liv, skulle få mig att må helt gudomligt.


Ibland tänker jag på Leo,  Tänk om jag hade haft dig här .

Skulle allt vara bra då?


Glöm inte att dom som står dig närmast alltid finns nära dig, fast dom är långt bort.





 ps. glömde att tala om att

jag var tvungen att byta färger.

ds.

Av Larsson - 4 februari 2008 21:22




Har du kännt att du lever livet för någon annans skull?

Ibland gör man nog det, tror jag iaf.

Helgen har varit riktig rolig faktist. åkte till härryda i fredags på fest o på lördagen var jag halvvägs hem (kållered). När emelie knäcker ur sig den bästa kommentaren jag hört på länge.

- Eh, följ med tillbaka igen, du har ju ändå inget vettigt att göra hemma,

det blir ju fest idag igen. och han är nog där.


a det var han :).


Jag saknar tryggheten att ha nått att gå till när helgen är slut.

Men det kommer det kommer . Allt blir bra.


Puss o Kram  eran kickilainen


Presentation

Omröstning

måste veta mer om mina läsare :)
 Ny läsare, första gången
 Ny läsare, läser ofta
 Ny läsare, läser alltid
 Läst länge, läser ibland
 Läst länge, läser ofta
 Läst länge, läser alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards