Alla inlägg under maj 2009

Av Larsson - 31 maj 2009 11:58

 i förrgår låg jag och tänkte på honom. det har snart gått ett halvår sedan jag hörde något ifrån honom. Är han död eller är han bara ett stort jävla svin?


Igår mötte jag suss i stan och vi gick och satte oss på en bänk i solen och planerade kvällen. Vem kommer inte förbi då? jo han och hans hund och en annan tjej.

Det ända som kommer ut från hans käfft var . Tjaaa .

Jag kollade på honom som han var en idiot.


Inatt har jag drömt om honom hela natten. Att han skulle förklara allting varför det blev som det blev. Men det kommer ju aldrig hända.

Jag har verkligen ingen lust att gå och jobba. det hugger i hjärtat varje gång jag kommer på att jag såg honom igår. Jag såg honom igår.


Jag har inte kommit över honom. och det suger. Kommer jag någonsin att släppa honom?



Om det är såhär fint väder så skall jag bada i havet i morgon. Jonathan lovade att han skulle bada om jag bada. :) Och så ska det bli.

Hoppas ni haft en bättre helg än mig . Ching ching

Presentation

Omröstning

måste veta mer om mina läsare :)
 Ny läsare, första gången
 Ny läsare, läser ofta
 Ny läsare, läser alltid
 Läst länge, läser ibland
 Läst länge, läser ofta
 Läst länge, läser alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards