Alla inlägg under mars 2009

Av Larsson - 9 mars 2009 07:51

Jag ska alldeles strax iväg att jobba. Jag har inte tid att blogga igentligen.

Jag har köpt en systemKamera som kommer nu i dagarna :)  . längtar så mycket.

Sen ska mina kompisar gifta sig i september och då är jag brudtärna :D



hoppas ni får en bra dag

Av Larsson - 7 mars 2009 18:49

Dålig bloggare är jag allt.


Bor nu ensam i en lägenhet och jobbar som vikarie på dagis , kanske snart också på ett äldreboende.


Jag är besviken på livet.

Besviken på många i min omgivning . Speciellt idag.

Jag vet att jag själv inte är världens bästa kompis och att jag också gör fel ibland.


När jag bor ensam , känner jag mig dubbelt så mycket ensam .

Jag saknar honom fortfarande varje sekund som jag är själv.

I hans närhet var jag hel . nu är jag halv precis som innan.

 Vill gråta men kan inte.

Sist jag grät ordentligt var 14/1 . En del av mig insåg den dagen att man aldrig någonsin ska ta någon förgivet . Dom man älskar finns inte alltid vid ens sida.


I just can't believe you're gone
Still waiting for morning to come
Wanna see if the sun will rise
Even without you by my side


Presentation

Omröstning

måste veta mer om mina läsare :)
 Ny läsare, första gången
 Ny läsare, läser ofta
 Ny läsare, läser alltid
 Läst länge, läser ibland
 Läst länge, läser ofta
 Läst länge, läser alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards