Alla inlägg under januari 2008

Av Larsson - 29 januari 2008 21:01

Varför är människor så otroligt otroligt tankelösa?

Om man säger en sak ska man väl också hålla den eller?

Jag tar ingenting folk säger förgivet efter idag. Jag orkar inte gå runt och bli besviken gång på gång på gång.

Jag har ingenting att säga ingenting att berätta.

O tjatar om det och J är borta för länge och D med.

Nånting som jag är väldigt glad över är två saker jag lyckades köpa idag.

Jag gick in i en skoaffär idag och första skorna jag provade, dom blev det.

Helt sjukt har aldrig någonsin hittat ett par skor så fort.

Sen köpte jag det smycket jag väntat på i flera år.

Nu är det bara korten som saknas.

Och självklart så ska jag ta mig dit ----> o


xoxo

Av Larsson - 21 januari 2008 20:49

Tankar Tankar



 Känns som det är dags att ta tag i livet nu. På måndag slutar jag på Sector Alarm, vilket är igentligen väldigt skönt.

Men guuud vad jag kommer sakna Emma, Den tjejen som jag i början trodde hatade mig, men så var det nog. Men vi lärde väl känna varandra och har nog ganska mycket gemensamt ändå. ( iaf våran barnsliga sida).

Norge  jag vill åka till norge, Jag vill tjäna mycket pengar o leva livet. Testa på att bli vuxen på riktigt för ett tag.

Vänner mina vänner  . Nej det håller jag för mig själv.

Jag har kommit på mig själv idag, är jag verkligen den där glada tjejen hela tiden! Ne innerst inne är jag nog inte det. Jag vill bara inte att folk som ja inte känner ska veta sånt.


H och S, Ja det är goda tider det.


Glöm dina bekymmer idag, för i morgon kommer nya !

Av Larsson - 13 januari 2008 14:27

Har igentligen inte så mycket att tala om, men jag är rastlös så ja måste ju göra nått.

Fredag: I fredags var jag på fest hos William i Härryda, och därifrån kom man ju inte. Sissta bussen mot stan åkte 23.20 just när festen började.

Så det var ju inte ens att tänka på . Inte nog med det, 3 styckna i en säng det är ingen höjdare ( iaf inte när man får ligga i mitten). Fick armbågar och axlar på mig hela natten, så det blev inte mycket sömn.

Lördag: Lördagen började med att man skulle göra sig i ordning för att åka hem. Den bussresan tog en evighet, Du vet när man är så svag efter man festat och inte ätit frukost.  Pappa var snäll och hämtade mig på Göteborgs station.

När jag väl kom hem var det dags att börja göra sig i ordning på riktigt. Duscha och äta middag.

Stressigt var det, men jag hann med spårvagnen iaf från kaptensgatan där Susanna och Sofia stod o väntade.

Vi åkte hem till sanna och pratade gamla minnen och hennes klasskompis kom också över.

Sedan gick vi över till Sannas bror och där blev det snabbt party igen.

En mycket mycket trevlig kväll måste jag säga.


Söndag : Vi vaknade och gick upp o tog en kopp kaffe :) jag ska alltid dricka kaffe när jag är bakis i fortsättningen, det var riktigt gott.

Sedan erbjöd jag mig att ta disken och det gjorde jag med glans.

Sedan for jag hem, var o knackade på min brors fönster också. Och då fick jag ju reda på att Han o Karin skulle komma över på middag senare ikväll :) .

Så nu sitter jag här i min ensamhet. :) pappa och mamma gick precis iväg.


Söndagar för mig är heliga, Mellan 19.00 - 21.30 vill jag inte ha några samtal utan då sitter jag klistrad framför tv:n och och webb tv:n på internet.

Så sofie fatta det nu, sluta ring på söndags kvällar ;) så länge det inte är nått riktigt viktigt då .


Just nu är jag riktigt nöjd med allt.


xoxo / Kicki


Av Larsson - 8 januari 2008 15:25

Alla som läser måste skriva en kommentar denna gången så jag vet vilka som läser :)

Av Larsson - 7 januari 2008 16:30

Nu känns det sådär igen. Att allt bara går rakt ut i sjön.

Jag vill inte hindra dig från att lämna oss, det vill jag verkligen inte.

Och jag vet att vi kommer ses igen.

Men ändå när du sa det, så sattes mitt hjärta i halsgropen och tårarna började tryckas framåt i ögat.

Jag vet att ingenting är klart än, men tänk om?

Att veta att du är där och att jag är här. Det gör verkligen ont.

Det gör ont att veta att någon man håller så kär, kan försvinna så långt bort.

Och inte nog med det här. Jobbet tar kol på en totalt. blir helt matt i hela kroppen. Längtar verkligen där ifrån varje gång man sitter i den där stolen.

Vill börja träna också, Karin eller Therese ta tag i mig nu!


Eh orka deppa. Therese du fyller mitt hjärta varje dag.


Av Larsson - 3 januari 2008 20:51

För det första så är jag grymt grymt uttråkad.

Har suttit hemma nu i två dagar och inte gjort ett piss.

Kan bero på att man var väldigt trött igår och att alla människor jobbar just nu. är det bara jag i hela världen som är ledig?


Therese och jag fick en flipp en dag, fredagen efter jobbet och efter jag fått mitt hår permanentat åkte vi ner till varberg.

Nämner inget mer av den resan förutom att vi ägde dansgolvet och vi var helt enkelt bara bäst.


Det har varit många roliga dagar i mellan överhuvudtaget. men dom behåller jag för mig själv, snopet va?


Ny år (nytt år ) :


Vi åkte upp till oviken .  Killarna lagade maten, förvånasvärt bra också .

Det blev rostbiff med potatisgratäng och fetaost sallad :) jag höll på att smälla av, aa faktist, så gott var det.

Patyt var i gång :)  vi festade hela natten lååång.

Ja höll mig borta från att spy, precis som alla andra förutom 2 styckna.. stackars satana ( eller mer synd om oss). för dom hann ju inte till toan utan den ena spydde på sig själv och den andre på Sofie.

Får ju inte glömma att nämna, att vi tjuvstartade med sofies födelsedag,

Hon fyllde ju nämligen år 1 januari. alldeles perfekt att festa in hennes födelsedag.  Hoppas att hon var nöjd.


Just nu önskade jag att en person ringde mig o sa,  -Jag kommer och hämtar dig nu.  

Presentation

Omröstning

måste veta mer om mina läsare :)
 Ny läsare, första gången
 Ny läsare, läser ofta
 Ny läsare, läser alltid
 Läst länge, läser ibland
 Läst länge, läser ofta
 Läst länge, läser alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards