Alla inlägg under september 2008

:D

Av Larsson - 19 september 2008 18:45

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen mot dig?
hej, allt bra här
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
ich bin halv
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
om jag har tur vid 8-9
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
jaha jag förstår

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
jag är klar!
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
om det inte är väldigt fint väder.

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? 
misstänker att jag kmr jobba mkt lunch nästa vecka.
8. Vad vill du höra mest av allt?
awwww!
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
hur många år fyllde farmor?
10. Din romantiska replik?
haha , så söt.

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
mer eller mindre?

2008-09-19 @ 17:44:42 Permalink

Hmm

Av Larsson - 16 september 2008 23:47

Jag har väl inte varit mig själv på sistonde.

har tänkt ganska mycket på saker runt omkring mig, vad jag vill göra med mitt liv och vänner osånt.

Men i lördags då kom det en vändning, Jag träffade dig igen efter 5 år.

Jag kunde aldrig tro att vi skulle ha så roligt och trivas så bra i varandras sällskap..

kanske nalkas det till och med lite kärlek i mellan oss.

det jag vet nu iaf är att jag trivs otroligt mycker i din närhet och vill ha dig runt omkring mig dag ut och dag in..

Du får mig att må bra igen.


Av Larsson - 12 september 2008 17:02

Heej!!

Nu mår jag sådär konstigt igen, hela magen låter och så mår jag illa.

Det är kallt ute nu, får man använda sin vinterjacka?


På tal om ute, jag var med pappa istan häromdagen och kollade efter present till min mor, på vägen hem stannade vi upp på fotbollsplanen . Där var det två matcher som spelades, dom delade på hela planen.

Den ena matchen var inge vidare att titta på , dom bara sprang runt, och det såg ut som dom hade gympa lektion.

Men det andra laget däremot. det var azalea mot något annat lag, azalea hade en spelare, tro mig han kommer bli grym när han är stor.. dom var cirka 6-7 år dom som spelade, men han kunde redan dribbla och var riktigt duktig på det.

Under dom 20 min jag stod där så gjorde han minst två mål, och dom var snyggt gjorda..

en var en skruv som precis snudda vid ena stolpen.. precis som han gjorde en hörna. grymt.

Jag hade varit otroligt stolt över min son om han var min.


Nog om fotboll .


Jag vill åka utomlands, eller iaf komma ifrån göteborg ett tag..

trött på att jobba är jag också.. får bara göra samma sak dag ut och dag in.

boooring..


ha det superduper fint nu.

pussar o kramar

Av Larsson - 8 september 2008 22:17

Nej , haha jag pratar inte om könshår...

Jag har tänkt mycket på det där med hår... varför gillar jag hår? varför vill jag ha en kille som har hår på huvudet? 

Jo svaret på den frågan vet jag ju.. gillar ju att pilla i hår.

men varför?


Ibland är det skönt att vara ensam och bara ligga i sängen och fundera hela dagen.. det är därför jag gillar söndagar ..  jag ligger alltid i sängen då .

Jag gillar också att vara sjuk, då kan man vara hur lipig som helst.. för man är ju faktist sjuk.


När jag satte mig här för att skriva bloggen, har jag plötsligt glömt vad jag igentligen tänkte skriva om..


Jag suger på att blogga.. stackars er som läser. det kan inte alls vara roligt..


borde verkligen sova. ska försöka hinna med en tidigare buss i morgon så jag är på jobbet klockan 07.15 . ist för 07.45 när jag åker buss. annars åker jag ju med min bror.. nee sängen väntar.. godnatt gott folk

Av Larsson - 8 september 2008 22:17

Nej , haha jag pratar inte om könshår...

Jag har tänkt mycket på det där med hår... varför gillar jag hår? varför vill jag ha en kille som har hår på huvudet? 

Jo svaret på den frågan vet jag ju.. gillar ju att pilla i hår.

men varför?


Ibland är det skönt att vara ensam och bara ligga i sängen och fundera hela dagen.. det är därför jag gillar söndagar ..  jag ligger alltid i sängen då .

Jag gillar också att vara sjuk, då kan man vara hur lipig som helst.. för man är ju faktist sjuk.


När jag satte mig här för att skriva bloggen, har jag plötsligt glömt vad jag igentligen tänkte skriva om..


Jag suger på att blogga.. stackars er som läser. det kan inte alls vara roligt..


borde verkligen sova. ska försöka hinna med en tidigare buss i morgon så jag är på jobbet klockan 07.15 . ist för 07.45 när jag åker buss. annars åker jag ju med min bror.. nee sängen väntar.. godnatt gott folk

Presentation

Omröstning

måste veta mer om mina läsare :)
 Ny läsare, första gången
 Ny läsare, läser ofta
 Ny läsare, läser alltid
 Läst länge, läser ibland
 Läst länge, läser ofta
 Läst länge, läser alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards