Alla inlägg under april 2009

Av Larsson - 23 april 2009 21:40

Gick in för att kolla statistiken här på bloggen om folk fortfarande tittar in och undrar om jag skrivit. och så var det. Rätt många faktist.

Så jag ska försöka ta tag i det igen.

Tack till alla läsare. 


Vaknade i morse, Solen strålande in igenom persiennerna .

En ledig dag tänkte jag. Vad skall jag göra med den?

Är mamma ledig?

Rätt som det var fick jag ett sms:  Hej gumman , Hur mår du? Jag är ledig idag  kram mamma .

Jag ringde upp direkt, och vi bestämmde oss för att mötas vid bokhandeln i majorna för att sedan fika i slottskogen.

Vi låg där länge i slottskogen och prata om allt i livet. Det var riktigt skönt. Har nog ingen kompis som jag verkligen pratar om allt med längre.


Efter mycket velande bestämmde vi oss sedan för att åka ner mot stan och leta sommar kläder. Mamma köpte två tröjor och jag köpte ett linne, en jeans kjol, leggings och strumpor. Sedan åkte vi till Linné och åt på en mycket mysig grekisk restaurang.


Helt klar en lyckad ledig dag.


I morgon skall jag upp klockan halv 6 senast, då jag börjar jobbet klockan 06.45 , tyvärr är det inga sovmorgons dagar när man jobbar på äldreboende. Men än är det inte slut med att jobba på dagis.

Jobbar ju fortfarande med både och, vilket är otroligt skönt. Variation det gillar jag.


Nästa gång ska jag skriva mer om graviditeter. Varför det berättar jag då.

Ha en fortsatt trevlig kväll.


Presentation

Omröstning

måste veta mer om mina läsare :)
 Ny läsare, första gången
 Ny läsare, läser ofta
 Ny läsare, läser alltid
 Läst länge, läser ibland
 Läst länge, läser ofta
 Läst länge, läser alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards