Alla inlägg under december 2008

Av Larsson - 31 december 2008 11:39

God morgon/lunch !!!


Jag Vaknade kanske för typ 30 minuter sen  iaf, och ligger kvar i sängen.

Idag är det Nyårsfestande , Ja har köpt en perfekt klänning, otroligt fin är den. Och alkoholen fick pappa köpa åt mig i år.

Mitt alkoholintag ska bestå av Vodka med Fanta exotic´s  och på tolv slaget champange av något slag.


Jo som sagt jag har kommit på att jag inte är någon Kill-magnet direkt. Men igår kom ja plötsligt på vad det är som dras till mig.

det är hundar. Jag är en hundmagnet. Yeeey :D   .



Lite tråkigt att båda vännerna som jag ville ha med mig idag inte vill följa med. Känns som jag aldrig får fira några speciella högtider med er.

men men erat liv erat val.


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA!!!!




Av Larsson - 13 december 2008 19:34

Nää fyfan. Idag har varit en riktigt seg dag, har inte gjort ett piss typ.

Har varit allmänt grinig och trött på allt.


Ibland får man faktist tycka livet suger riktigt ordentligt.. o jaa det gör det idag.

I morgon blir världens jobbigaste dag. jag ska vara på jobbet runt 8. vilket betyder att jag får ta vagnen 06.57 eller nått och då menar jag att vagnen går. så då bör jag typ gå hem ifrån kvart i 7 :( .

vilket betyder att jag får gå upp 05.45 senast .

 Söndagsjobbet suger för övrigt , Jag hoppas på sätt och vis att jag får sluta på volvo den 18:e Januari för jag pallar inte mer söndagar jag gör verkligen inte det.


Jag pallar heller inte att du inte svarar på mina sms eller i telefonen , ja vet att du är en upptagen människa men ´ändå.

det gör ont.




Av Larsson - 12 december 2008 14:22

Nej jag har fortfarande inte kommit vidare.

För er som inte vet så har jag kraftigt ont i ryggen.. och jaaa jag frågade en kunnig människa om ryggen i går och visade exakt vart det gjorde ont..

Jaa han påstår att jag fått ischias , blä .

Om det nu är det.

Ondare för varje dag gör det iaf.. men inte exakt hela tiden..


Jag ska snart ner till stan och möta susanna och hennes mamma Linda.

får se om jag köper julklappar idag eller om det får bli en annan dag :)


Jag är superduper mega trött.. och ingen har kommenterat :( ..


Ha d sötnötar


Av Larsson - 12 december 2008 09:46

Nee , jag ska inte överdriva.. Kom hem för en stund sen.. har sovit hos S inatt.. Mysigt har det varit.

Men s skulle upp och jobba så det var bara att stiga upp för min del med.

Tanken var att jag skulle hoppa in i duschen direkt och sen göra mig klar, för att sedan åka ner o köpa alla julklappar så jag var klar med det.

men icke sa nicke. jag fastna här ist .



Dagens plan är att träffa susanna.

Vi ska dricka lite ikväll och bara ha det allmänt mys.


Föresten så var jag och gjorde en sak igår. Men jag har bestämt att jag inte ska tala så mycket om det. För det blev inge bra resultat förra gången och då kanske det inte blir det denna gången heller, och det vill jag. verkligen.


Ni som läser kan väl göra mig en tjänst att lämna en liten kommentar. för jag har inte den blekaste aning om vem som läser.

 puss o kram

Av Larsson - 11 december 2008 06:21

Dom senaste veckorna har innehållit problem , Iaf för mig.

Jag har riktigt riktigt svårt att sova.. vänder och vrider på mig och tänker.

det är mkt tankar just nu.

Vill bara att ni ska veta att om man jag ber er säga meningen en gång till , så är jag säkert någon annanstans och svävar.


Igår träffade jag Sofie , Vi skulle igentligen fikat i stan men sofie tyckte det var långt och bökigt så hon ville ha hem mig till henne ist.

Hon och hennes pojkvän hade julpyntat med tomtar och massa juliga saker.

Ljus tände hon och kaffe o Pepparkakor bjöd hon på  och även nudlar.

dock åt vi det i fel ordning.

Vi satt även och tittade en liten stund på deras projektor, dom hade nämligen laddat ner en sån där film där man ser och hör en eldstad :)

Myspys vare.


Hur ser era planer ut i jul?

Nästa vecka.. på torsdagen , precis om en vecka blire då va?

Jaaa då åker jag till min kompis Linn i Vetlanda och är där i några dagar ..

Kommer hem den 22... jobbar den 23 .. sen är det julafton.. sen kommer det några mellan dagar och då ska jag träffa sofia så mycket jag kan..

Hon kommer hem den 17:e men åker igen den 29:e :(

Ååh för övrigt så ska jag typ annars jobba alla dagar då det är öppet på terminalen..

28:e jobba

29:e jobba

2/12 jobba och börja halv 7 :(

4/12 jobba :(


Aaa ni fattar mega mega dega seeegt.

Nu måste jag göra mig helt klar.. Taxin går kvart i 7 idag :(


Trött är jag inte nu iaf. men det kommer vänta ni bara.

Mycket kärlek och ytterst lite smek.

Eran Kicki

Presentation

Omröstning

måste veta mer om mina läsare :)
 Ny läsare, första gången
 Ny läsare, läser ofta
 Ny läsare, läser alltid
 Läst länge, läser ibland
 Läst länge, läser ofta
 Läst länge, läser alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards