Direktlänk till inlägg 15 januari 2009

Finns Inga ord

Av Larsson - 15 januari 2009 15:49

Dagen började inte bra alls.

Jag försov mig  .  Jag bråkade med pappa.



Jag fick ett samtal och efter samtalet bröt jag ihop.

Jag kan fortfarande inte förstå att det är sant.

Gud har fått tillbaka en av sina finaste änglar . men vi som kände dig och fick träffa dig, För oss gör det ont.

Jag vet att du föralltid kommer vaka över din underbara familj.

Du är för evigt i våra hjärtan.



 
 
research paper writing

research paper writing

14 februari 2012 20:59

Imiterar människor i sina böjelser, följer deras regler, skall du deras svagheter, deras varje handling var glad - och gör vad du vill från dem

http://customresearchpapers.ws

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larsson - 21 december 2009 18:45

Hej folket! Det var ett bra tag sen nu. Har inte direkt haft något att skriva på ett tag. Detta året har nog inte varit det bästa om man säger så.   Har nog aldrig mått så dåligt som jag gjort detta året. Året är fyllt med sorg. Saknaden av...

Av Larsson - 8 juni 2009 21:29

Jag har tänkt rätt mycket på det där.   Ska man radera nr till dom vännerna som inte har tid eller hör av sig något? Jag har till och med en vän som jag nästan aldrig träffar. för att hon inte bor här i göteborg eller i närheten av göteborg. som hör...

Av Larsson - 2 juni 2009 11:33

Det är kräftan här.    Har precis gjort mig klar och ätit frukost. Det är ungefär en timma kvar tills jag behöver springa ner till vagnen. Har inte så mycket att berätta för er faktist. Men just idag känner jag att livet är skönt.   På fredag åker v...

Av Larsson - 2 juni 2009 00:24

Nyss hemkommen ifrån en ganska ovanlig dag.   Dagen började med att jag vaknade och hoppade ur sängen. I och försig hade jag blivit telefon trackad hela morgonen av dagiset . men jag var alldeles för trött för att varken svara eller jobba. Jag tog m...

Av Larsson - 31 maj 2009 11:58

 i förrgår låg jag och tänkte på honom. det har snart gått ett halvår sedan jag hörde något ifrån honom. Är han död eller är han bara ett stort jävla svin?   Igår mötte jag suss i stan och vi gick och satte oss på en bänk i solen och planerade kvälle...

Presentation

Omröstning

måste veta mer om mina läsare :)
 Ny läsare, första gången
 Ny läsare, läser ofta
 Ny läsare, läser alltid
 Läst länge, läser ibland
 Läst länge, läser ofta
 Läst länge, läser alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards