Alla inlägg under juli 2008

Av Larsson - 31 juli 2008 17:20

Sitter här och väntar på att mamma skall bli klar..vi skall åka till särö och promenera och äta picknick´mat :D

men jag är så fruktansvärt trött och går det i denna takten så kommer vi aldrig komma hem :(


Jag funderar rätt mkt på det här med djur, hur dom tänker och om dom lever precis som vi ? fast inte riktigt lika dant.

Om jag fick välja djur då skulle jag absolut vara en Tiger .



vad hade du valt för djur?

Av Larsson - 25 juli 2008 20:14



Sitter här ensam framför datorn laddad som bara den

Jag var inte laddad alls förut, men en öl i kroppen gör susen.

Utgång ikväll är det som gäller, ska fira mina två söta flickor.

Sofia och Linda


Dom kommer dock när som helst .

förfest

utgång

Sooova


Som jag längtar varje dag på vardagarna för att få sova.

men inte i morgon heller. måste ju ta vara på dom fina dagarna.


Nothing can stop me now .... Ja idag älskar jag livet i morgon får vi se.


Min biff (trasan) glöm aldrig att vad som än händer . Kommer jag alltid ALLTID finnas här för dig.

du är solen i min vardag.


Mer imorgon kanske.. nu ska jag sjunga  The World´s greatest

Av Larsson - 10 juli 2008 22:38

Jag vet inte längre vart jag har mina vänner.

Vilka som igentligen står mig nära.

Jag  vet inte ens vart jag kan hitta mig själv längre.

Jag vet inte ens om jag vill stanna i göteborg?

jag har väl aldrig velat sticka ifrån direkt?

Men det känns som det är  dags nu.


Får se vart livet bär mig efter sommarn.

Har ju iaf ett boende när jag känner mig redo.


Känns så otroligt jobbigt . .

önska bara sommaren va färdig så jag kunde få ett slut och en början.





Presentation

Omröstning

måste veta mer om mina läsare :)
 Ny läsare, första gången
 Ny läsare, läser ofta
 Ny läsare, läser alltid
 Läst länge, läser ibland
 Läst länge, läser ofta
 Läst länge, läser alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards