Alla inlägg under april 2008

Av Larsson - 28 april 2008 10:47

Det har varit en riktigt superbra helg.

Antons fest nu i Lördags var kalasbra .

Det som hände efter festen, va ännu bättre.


=)


På onsdag kommer varlborg, då ska vi nog hem till sofie o grilla o ha det mys.

Sen på fredag morgon åker Mina föräldrar till Danmark.

Brorsan åker till Sthlm.

Dom är borta till söndag båda två tror jag.

Jag kanske ska åka till Halmstad om ekonomin tillåter. 

Annars får ja väl ligga hemma o tröka :P haha.


Se you later

Av Larsson - 16 april 2008 19:46

Känns som allt är så långt bort, att det inte går att ta på.

Kan inte sätta ord på vad det är .

Någonting saknas otroligt mycket i mitt hjärta.

Det kan vara La France tjejen. Eller så är det han.

eller kanske båda två.


Känns som det inte är värt det någonting mer, Känns som ingen förstår - inte ens jag själv.

E är nog den enda som skulle förstå mig just nu. Kommer du ihåg förra året vid den här tiden. När vi satt uppe på muren och bara pratade om allt och våra underbara mysdagar i slottskogen på filten?

Kom tillbaka både du och dagarna vi hade.


Ingenting är sig likt längre, Allas vägar går åt olika håll , folk tar egna beslut nu. Folk tänker och gör annorlunda en förut. Folk väljer bort varandra .

Folk förändras.


Jag vill inte

Jag vill inte

Jag vill inte


Önskar du samma?


Finns en person jag skulle vilja tacka väldigt mkt..   Men du vet inte om att det är du som gör mina dagar värda att leva. <3

Av Larsson - 10 april 2008 21:31

Födelsedagen: Den var riktigt mysig, nog faktist den bästa födelsedagen i mitt liv. Tror det var mycket tack vare dig Sofie . Inte bara för du gav mig dom finaste presenterna , utan för att du som person gör mig glad.

Av min faster Lena ficka ja en vitgulds ring, Jag är alldeles kär i den.

Fick bara saker som jag verkligen ville ha. Tack alla som va där. Älskar er <3


Stockholm: En otroligt roligt helg, kom dit på fredag eftermiddag, och åkte hem på måndag morgan. Vi träffade otroligt sköna människor. Hade underbart väder. Jag kan inte ens berätta om det, för allt var perfekt.

Vi kom fram till att dagarna är bäst i sthlm, sjukt fina killar överallt.

Tunnelbanan tog oss tid att förstå dock. Haha.


Volvo: Var på intervju i Tisdags och i Onsdags ringde hon och sa att jag är välkommen att börja som "sommarjobbare"  i Juni och sedan fortsätta om det funkar bra.


Jaa livet är underbart ibland. :)


Glööm inte att svara på min omröstning --- >

Presentation

Omröstning

måste veta mer om mina läsare :)
 Ny läsare, första gången
 Ny läsare, läser ofta
 Ny läsare, läser alltid
 Läst länge, läser ibland
 Läst länge, läser ofta
 Läst länge, läser alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards