Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

Mín Lägenhet !!!

Av Larsson - 2 februari 2009 15:43

Ja dagen började med att jag gick upp och gjorde mig i ordning.

Sen kom pappa och vi åkte tillsammans upp för att hämta nycklarna till lägenheten.

Väl framme i lägenheten mötter vi av en stinkande doft av rök. (ja vet att jag röker själv, men fasen inte inne i en liten etta).

Golvet vad det hål i . väggarna var både svarta och gula.

Och inte hade idioten städat som är ett måste i kontraktet .


Vi ringde upp bovärden och hon kom upp och kollade gemensamt med oss.

Hon frågade självklart om vi kunde tänka oss att iaf måla själva?

NÄ där tog mitt tålamod slut. Jag sa att jag ville ha det renoverat.

Annars vet jag ju att det är min pappa som får stå där och kämpa med målning/tapetsering, och det är inte okej.

Renorvering blir/blev det.

Har valt tapeter och nytt golv. det blev vita tapeter och parkettgolv.

Dock läggs det på en liten summa på hyran med parkettgolv. men det är det verkligen värt.


Nu är jag en glad tjej och tänker inte alls mycket på den där idioten som fanns i mitt liv för sisådär 2 månader sen.


Tack till alla vännner som finns där för mig.


 
 
Emelie

Emelie

3 februari 2009 15:28

Det e bra gumman! Inte ska din pappa behöva stå där och slita pga utav den idoten!

Loooove u (L)

http://www.Lavitaebella.fashionblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Larsson - 21 december 2009 18:45

Hej folket! Det var ett bra tag sen nu. Har inte direkt haft något att skriva på ett tag. Detta året har nog inte varit det bästa om man säger så.   Har nog aldrig mått så dåligt som jag gjort detta året. Året är fyllt med sorg. Saknaden av...

Av Larsson - 8 juni 2009 21:29

Jag har tänkt rätt mycket på det där.   Ska man radera nr till dom vännerna som inte har tid eller hör av sig något? Jag har till och med en vän som jag nästan aldrig träffar. för att hon inte bor här i göteborg eller i närheten av göteborg. som hör...

Av Larsson - 2 juni 2009 11:33

Det är kräftan här.    Har precis gjort mig klar och ätit frukost. Det är ungefär en timma kvar tills jag behöver springa ner till vagnen. Har inte så mycket att berätta för er faktist. Men just idag känner jag att livet är skönt.   På fredag åker v...

Av Larsson - 2 juni 2009 00:24

Nyss hemkommen ifrån en ganska ovanlig dag.   Dagen började med att jag vaknade och hoppade ur sängen. I och försig hade jag blivit telefon trackad hela morgonen av dagiset . men jag var alldeles för trött för att varken svara eller jobba. Jag tog m...

Av Larsson - 31 maj 2009 11:58

 i förrgår låg jag och tänkte på honom. det har snart gått ett halvår sedan jag hörde något ifrån honom. Är han död eller är han bara ett stort jävla svin?   Igår mötte jag suss i stan och vi gick och satte oss på en bänk i solen och planerade kvälle...

Presentation

Omröstning

måste veta mer om mina läsare :)
 Ny läsare, första gången
 Ny läsare, läser ofta
 Ny läsare, läser alltid
 Läst länge, läser ibland
 Läst länge, läser ofta
 Läst länge, läser alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards