Alla inlägg den 21 december 2009

Av Larsson - 21 december 2009 18:45

Hej folket! Det var ett bra tag sen nu.

Har inte direkt haft något att skriva på ett tag.

Detta året har nog inte varit det bästa om man säger så.

 

Har nog aldrig mått så dåligt som jag gjort detta året.

Året är fyllt med sorg. Saknaden av människor som försvunnit ur mitt liv på olika sätt.

Som säkert många vet är jag en sådan person som håller det mesta för mig själv, Iaf det jag tycker är riktigt jobbigt att prata om.

Detta året har jag nog igentligen hittat mig själv men också tappat en del av de.

Vill inte prata mer om det.

 

 

Vaknade i morse av 3 timmars sömn . Jag hade drömt om honom. Han som gjorde mig så otroligt mycket ont igenom åren, men han som också fick mig att tänka till ordentligt . Han var smart .Han kunde säga ett ord och så brast hela världen.

Han som också sa att han älskade mig och då försvann jag. det blev för mycket.

Sedan gick jag till dagis i snö. Helt underbart med snö.

Hade en otroligt skön förmiddag med barnen i pulka-backen.

Sen kommer jag hem och ser min löne spec. Allt var fel. så Ringde jag mamma och då brast världen.

 

Jag har världens finaste familj, Jag älskar dom mer en allt på jorden. Kan inte vara mer lyckligt lottad. Sen jag flyttade hemifrån har allt mellan oss blivit så otroligt bättre , precis som jag sa att det skulle bli.

 

Min Pappa sa en gång , du har alldeles för många kompisar och för få vänner,

Idag förstår jag vad han menade . En vän för mig är någon som bryr sig och hör av sig . En vän är någon att lita på i alla väder . en som inte trampar på än fasten man gjort fel.

 

Jag hade en gång en vän som var som en syster för mig. Vi sa alltid innan vi lämnade varandra.  " i väder och vind är jag alltid din, i väder och vind är du alltid min"  Jag saknar dig . det gör ondare än vad jag någonsin kan beskriva.

 

Inget bittert inlägg va? Jag är ledsen men jag var tvungen att få skriva ner detta.

God jul på er och gott nytt . Jag längtar efter att få lämna detta året bakom mig.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

måste veta mer om mina läsare :)
 Ny läsare, första gången
 Ny läsare, läser ofta
 Ny läsare, läser alltid
 Läst länge, läser ibland
 Läst länge, läser ofta
 Läst länge, läser alltid

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards